Økonomimedarbejder på Tornbjerg Gymnasium
Vores økonomimedarbejder har søgt nye udfordringer, vi søger derfor en fuldtidsansat økonomimedarbejder med tiltrædelse hurtigst muligt.
Vi søger en erfaren økonomimedarbejder, der er vant til at arbejde med bogholderiopgaver og kvartals- og årsregnskab. Du skal kunne arbejde i et miljø, der kan byde på mange forskelligartede opgaver i løbet af en arbejdsdag. Din daglige kontaktflade vil være kolleger i administrationen, skolens øvrige ansatte og vores omkring 500 elever.
Du vil referere til rektor, du vil have en del arbejdsopgaver sammen med vicerektor, og dine nærmeste kolleger vil være det øvrige personale i administrationen.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Daglige bogholderiopgaver, kontering, bogføring
- Debitor- og kreditorhåndtering
- Administration af driftskonti og studierejsekonti
- Øvrige ad hoc opgaver i bogholderiet
- Udarbejdelse af kvartalsregnskaber og årsregnskab, budget og budgetopfølgning sammen med vores anden medarbejder i bogholderiet
Har du erfaring med løn, vedligeholdelse af ESDH-system og GDPR, er det en fordel, men ikke et krav.
Vores forventninger til dig:
- Et godt kendskab til et bogholderisystem (gerne Navision Stat)
- Har erfaring med udarbejdelse af perioderegnskaber og årsregnskab
- Kendskab til fakturahåndteringssystem (vi bruger Aqoola)
- Har lyst til at arbejde i et miljø med unge mennesker
- Arbejder struktureret og selvstændigt
- Gode samarbejdsevner og serviceminded
- Vi er en lille organisation, så du skal være indstillet på at deltage i løsning af fælles opgaver i administrationen, i et mindre omfang
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende HK-overenskomst.
Yderligere oplysninger om stillingen hos rektor Brian Linke, tlf. 25980190.
Vi afholder løbende samtaler og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt.
Vi går efter en ansættelse 1. juni men er fleksible for den rigtige kandidat.
Ansøgningen sendes til kontor@tornbjerg-gym.dk, skriv ”Økonomimedarbejder” i emnefeltet.